دل گرفته


love&hate

دلم گرفته از این مردم سرد از این روزگار کثیف همه هستند تا شادی اما هنگام غم ذره ذره از تو دور میشوند طوری که خودت هم نمیفهمی اما تا به خود می ایی میبینی همه از تو گذشته اند تنهای تنهایی دلت میخواهد انتقامت را بگیری اما بیشتر در نفرت غرق میشوی باید از نو خودت را بسازی اما اینبار با کوهی از تجربه اما باز اشتباهی میکنی دیگر هیچ کس را در زندگی ات راه نمیدهی چون نمیفهمی این خاصیت مردم است از دنیای واقعی به دنیای مجازی پناه میبری جایی که همه خوبند همه به هم مهر میورزند همه خودشان هستند هیچ کس نقابی بر صورت ندارد سپس در دنیای مجازی فرو میروی 

چرا 

چرا ما اینگونه ایم 

چرا در دنیایی که به چند سرور وصل است در دنیای آهنی اینقدر خوبیم اما در دنیای واقی ذنیای زیبای عشق گل درخت با هم اینگونه رفتار میکنیم همه در کنار یکدیگر همچون سنگی سرد میگذریم و به هم نارو میزنیم چرا چرا همیشه از پشت این کیبورد سرد هوای یکدیگر را ذاریم اما در دنیای واقعی به نحوی پشت یکدیگر را خالی میکنیم که دوستمان به بد ترین نحو ضربه بخورد 

دلم میخواهد روزه سکوت بگیرم خسته شدم از بس فریاد زدم و کسی نشنید

متنفزم از این دنیای سرد مجازی

فکر کنید. فقط کمی .همین برای من کافی

فکر کنید

 

 

اردوان شریعتی 8/4/1393

ساعت 18/30



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 8 تير 1398برچسب:,ساعت 18:20 توسط ardavan| |


آخرين مطالب
» آغاز دوست داشتن
» دل گرفته
» سهراب
» روزگار
» دوستت دارم........
» فروم وبلاگ
» بین رویاهای هر شب جستجویت می کنم
» غبطه
» دلتنگی
» حتی اگر حرفی هم نبود
» عشق
» در نگاهت
» نرم افزار ضد هک و جاسوسی
» تمام مطالب
» دلتنگی
» عکس های دل گرفته
» دوباره
» ای کاش
» دلتنگ

Design By : RoozGozar.com